. . .
reklama restauracji

Nowa restauracja na mapie miasta może budzić zainteresowanie osób mieszkających w okolicy, jednak jak sprawić, aby dowiedzieli się o niej wszyscy, którzy potencjalnie mogą odwiedzić ją stacjonarnie? Potrzebna jest tutaj taka reklama, która sprawi, że każdy szukający ciekawego lokalu- nawet ten z drugiego końca miasta- dowie się o nowej restauracji i poczuje się zachęcony do tego, aby ją odwiedzić. Roznoszenie ulotek, plakaty? Tak, ale reklama dla restauracji powinna być szerzej zakrojona tak, aby nawet osoby nie bywające w danej dzielnicy miały z nią styczność. Takie jest właśnie pozycjonowanie stron www, ale w wariancie lokalnym. Przeczytasz o nim więcej na stronie: https://brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-www. Pozycjonowanie lokalne jest usługą, która ogranicza się do wybranego, zdefiniowanego obszaru- na przykład miasta lub powiatu. Dzięki temu nie trzeba od razu ogromnych nakładów finansowych, a budżet ma szansę szybko się nam zwrócić.

Na czym to polega i o co tak naprawdę chodzi?

Przede wszystkim o to, że coraz więcej osób szuka ciekawych lokali i restauracji właśnie za pośrednictwem sieci, a robią to właśnie poprzez wyszukiwarkę Google. Dlatego też wskazane jest, aby w jakiś sposób wyjść naprzeciwko tym wyszukiwaniom, pokazać się i dać się znaleźć tym, którzy chcą odwiedzić jakąś ciekawą restaurację w okolicy. I to właśnie pozycjonowanie strony nam na to pozwala, gdyż zakłada inwestowanie w stronę i jej wzmacnianie na szereg różnych sposobów tak, aby strona restauracji mogła wyświetlać się wysoko w rankingu wyszukiwania na wcześniej określone i zdefiniowane słowa kluczowe w danej lokalizacji. Priorytetem w takiej kampanii jest pozyskanie klientów spośród mieszkańców miasta i okolic. Co istotne, taka kampania pozwala zostawić konkurencję w tyle- zwłaszcza jeśli pozwoli na uzyskanie naprawdę bardzo dobrych pozycji.

Co jeszcze trzeba wiedzieć?

Już na wstępie dobrze wiedzieć, ze usługa ta świadczona jest w ramach zawieranej umowy z daną agencją reklamową. W zależności od agencji, sposób rozliczania się może być abonamentowy, gdzie mamy do czynienia ze stałą opłatą lub też od uzyskanych efektów. Wstępem do współpracy jest zapoznanie się z ofertą, którą opracowuje się na specjalne życzenie klienta. Standardowo zawiera ona listę fraz dobranych pod kątem zawartości strony internetowej, które jednocześnie są popularne wśród użytkowników. To od nas zależy rozmach, z jakim kampania ruszy, gdyż możemy wybrać, ile słów kluczowych nas interesuje. Czas oczekiwania na efekty prowadzonych działań to około 3-4 miesiące, co jest ważne, jeśli planujemy swoje działania marketingowe w czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *